Politica de retur

Pe Alhena.ro procesul de returnare a unui produs este foarte simplu. Dacă, din orice motiv, Cumpărătorul nu este pe deplin mulțumit de un produs pe care l-a cumpărat, îl poate returna în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care a fost livrat.

Dreptul de retragere. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Cumpărătorul sau o parte terţă, indicată de dumneavoastră, intră în posesia fizică a produselor.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Alhena.ro cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract. În acest sens, poate informa Alhena.ro la unul din numerele de telefon de pe site, la adresa de e-mail contact@alhena.ro, sau poate completa şi transmite electronic formularul standard de retur de pe site-ul www.alhena.ro. După primirea cererii de retur, Alhena.ro va transmite fără întârziere, prin e-mail sau prin SMS, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul limită de retragere, este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Cumpărătorul poate trimite produsul prin intermediul unui curier rapid cu plata la expeditor sau le poate înmâna direct Vânzătorului, utilizând următoarele date:

SC Alhena Store SRL

Adresa: Str. Valea Oltului nr. 21, Parter, Sector 6, Bucuresti

Telefon: 0723391934  

Dacă Cumpărătorul se retrage, Alhena.ro va rambursa orice sumă primită, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că a ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Alhena.ro, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a informat cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract, după cum urmează:

- Pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

- Pentru Comenzile achitate cu ordin de plată (OP), prin transfer bancar în contul din care s-a efectuat plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

- Pentru Comenzile achitate ramburs, prin transfer bancar în contul transmis de Cumpărător sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

Pentru produsele care prezintă urme de utilizare, lovituri, zgârieturi, uzură, orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat, deteriorarea ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, se aplică automat o procedură de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care a fost livrat. Taxele sunt cuprinse între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat de către Vânzător, către Client după recepționarea produselor deteriorate sau modificate. La solicitarea Cumpărătorului, Vânzătorul poate reexpedia produsele, cheltuielile fiind suportate de Cumpărător.

În conformitate cu art. 16 din O.U.G. 34/2014, din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, nu se acceptă returul pentru produsele de îngrijire personală dacă acestea au desigilate de Cumpărător. În această categorie intră aparatele de aerosoli, saltelele și produsele antiescară, accesoriile pentru dispozitive medicale precum manșete, electrozi etc.

Dacă produsele cumpărate au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și cadourile.

Dacă Cumpărătorul a achiziționat mai multe produse de același fel și dorește să le returneze pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat.

În cazul în care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de Cumpărător (specificații, culoare, etc.), dacă produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă din colet, costul de transport (sau de schimbare) al produsului este suportat în intregime de Vânzător.

În cazul produselor care intră în categoria produselor care nu se returnează conform art. 16 din O.U.G. 34/2014, dacă acestea prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă, înainte de a efectua o cerere de retur vă rugăm să contactați Alhena.ro pentru remedierea situației întrucât este vorba de un caz de garanție.

Consumatorul fiind definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul persoanelor juridice.

Prin utilizarea acestui site iti exprimi acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.

Permite cookie-uri